Přeskočit na hlavní obsah

Jeden atlas, jednu novou Mornštajnovou a jednu vařečku prosím!

Mám ráda obchody s knihami, koneckonců není se co divit, když pracuji v jednom z nich.
Ráda navštěvuji konkurenci a kochám se. Tedy kochala jsem se. Donedávna. V poslední době se spíš vždycky naštvu.
Nevadí mi, když se v knihkupectví dá koupit i jiný sortiment jako například obaly na knihy, záložky, zápisníky a propisky. Proč se tam ale proboha začínají objevovat věci typu mašlovačky, svíčky na dorty nebo čokolády? Vážně si někdo při prohlížení knížek uvědomí, že se potřebuje umýt a koupí si  mýdlo? Trochu  to připomíná obchody se smíšeným zbožím a je mi líto knihkupců, kteří tam musí pracovat. A taky by mě zajímalo, jak daleko to může zajít. Co se dá ještě do těchto obchodů narvat?
Součástky na kolo, biče, klíče, míče? A proč vlastně? Možná to trochu zvedne tržbu ale hodně to poškodí atmosféru knihkupectví. A to je škoda.