Přeskočit na hlavní obsah

Smrtholka

Na druhu knihu Lucie Faulerové jsem se těšila a nezklamala jsem se.
Smrtholka mě nadchla. Hlavní hrdinkou románu je mladá dívka Marie, která se musí vyrovnat se ztrátou blízké osoby, osamělostí, pocity viny, sebepoškozováním. Hledat způsob, jak to zvládnout a nezbláznit se z toho. Stát nad propastí a neskočit. Když vám ze života zmizí  polovina vás samotného, už navždy vás bude jenom půlka. Nebo možná ne? Příběh mě dojímal od začátku do konce, a Mařenka mě srážela do kolen. Dlouho jsem žádnou postavu neměla tak ráda. Nahlédnutí do rodinných rituálů už bylo jen třešničkou na dortu. Smrtholka je sakra dobrá kniha!

Hledám tě ve svém zapomnění,
Tam,kde se nikdy nedočkám.
Tak miluji tě, že už sám
nevím, kdo z nás dvou tady není.

( Paul Éluard, opsáno z knihy Smrtholka )